Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia asioita tavara- ja henkilöliikennepuolella:
- Brändin sisältö ja kuljettajan vaikutus kannattavuuteen.
- Asiakaspalvelu, asiakkaan ostopäätökseen vaikuttavat tekijät.
- Vuorovaikutus, ensivaikutelma, sanallinen ja sananton viestintä.
-
"Koulutus oli sujuvaa ja mielenkiintoista!"
-
"Koulutuksen sisältö ja kouluttaja todella hyvä kun 7 tuntia virtuaalisesti ollaan yhteyksissä ja onnistuu saamaan tällaisen tunteen kun puhutaan samaa kieltä eli juuri nämä asiat joita käytiin läpi."
-
"Olipa tosi mielenkiintonen Direktiivipäivä, eikä tarvinnu lähteä kotoa ajelemaan mihinkää ja opettaja tosi AMMATTITAITOINEN. Kiitos!"
Seuraavat alkavat koulutukset
- Kaikista koulutuksistamme saa Traficom-ammattipätevyysmerkinnän!
- Tyytyväisyys- ja keskeytystakuu – laskutamme vain loppuun asti suoritetut kurssit
- Ei minimiosallistujamäärää – vaikka tunnilla olisi vain yksi oppilas, kurssi pidetään
- Saat varauksen jälkeen selkeät ohjeet, kuinka osallistua ja ennakkotestata yhteyttä
ma 09.12. klo. 08:30 - 16:00 | Kuljettajan asiakaspalvelu-, työelämä- ja sosiaaliset taidot Kouluttaja: Matti Laine | 69,00 € * +Traficom-maksu 11 € +Rekisteröintimaksu 2,30 € + alv 25,5% | |
---|---|---|---|
* Hintaan lisätään alv 25,5 %. |