Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia asioita tavara- ja henkilöliikennepuolella:

  • Brändin sisältö ja kuljettajan vaikutus kannattavuuteen.
  • Asiakaspalvelu, asiakkaan ostopäätökseen vaikuttavat tekijät.
  • Vuorovaikutus, ensivaikutelma, sanallinen ja sananton viestintä.
Kursseja ei löytynyt annetuilla tiedoilla. Muuta hakuehtoja.
Näytä kaikki koulutukset

Onko sinulla kysyttävää?

044 757 9773
ma-pe 8.00-15.00

Palvelun tuottaa ja koulutukset laskuttaa Vanttera Group Oy. Koulutuksista vastaa CAP-Group Oy (koulutuskeskuskoodi: 058174).

Kokeile testikurssia!

Kokeile kirjautua testikurssille varmistaaksesi, että kaikki toimii niin kuin pitääkin; pääset luokkaan ja saat kytkettyä päälle kameran.

Voit kokeilla testikurssia kellonajasta riippumatta ja niin monta kertaa kuin haluat.