Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia asioita tavara- ja henkilöliikennepuolella:

  • Brändin sisältö ja kuljettajan vaikutus kannattavuuteen.
  • Asiakaspalvelu, asiakkaan ostopäätökseen vaikuttavat tekijät.
  • Vuorovaikutus, ensivaikutelma, sanallinen ja sananton viestintä.

Seuraavat alkavat koulutukset

  • Kaikista koulutuksistamme saa Trafin-ammattipätevyys­merkinnän!
  • Tyytyväisyys- ja keskeytystakuu – laskutamme vain loppuun asti suoritut kurssit
  • Ei minimi­osallistuja­määrää – vaikka tunnilla olisi vain yksi oppilas, kurssi pidetään
  • Saat varauksen jälkeen selkeät ohjeet, kuinka osallistua ja testata etukäteen yhteyttä
ti 14.12. klo. 08:30 - 16:00Kuljettajan asiakaspalvelu-, työelämä- ja sosiaaliset taidot
Kouluttaja: Matti Laine
39-69 € *
+Traficom-maksu 11 €
pe 14.01. klo. 08:30 - 16:00Kuljettajan asiakaspalvelu-, työelämä- ja sosiaaliset taidot
Kouluttaja: Matti Laine
39-69 € *
+Traficom-maksu 11 €
pe 21.01. klo. 08:30 - 16:00Kuljettajan asiakaspalvelu-, työelämä- ja sosiaaliset taidot
Kouluttaja: Matti Laine
39-69 € *
+Traficom-maksu 11 €

* Katso hinnoittelu

Näytä kaikki koulutukset

Onko sinulla kysyttävää?

044 757 9773
ma-pe 8.00-16.00

Palvelun tuottaa ja koulutukset laskuttaa Vanttera Group Oy. Koulutuksista vastaa CAP-Group Oy (koulutuskeskuskoodi: 058174).

Kokeile testikurssia!

Kokeile kirjautua testikurssille varmistaaksesi, että kaikki toimii niin kuin pitääkin; pääset luokkaan ja saat kytkettyä päälle kameran.

Voit kokeille testikurssi milloin haluat ja niin monta kertaa kuin haluat. Se ei maksa mitään.